Giving Back - advertentie

Oproep aan alle grootverdieners van Nederland

Giving Back is een non-profit organisatie die zich inzet voor betere kennisdeling tussen ervaren professionals uit het bedrijfsleven en jonge toptalenten. We roepen professionals op om eens niet alleen aan zichzelf te denken, maar ook iets terug te doen voor de maatschappij. Door jongeren verder te helpen, kunnen we ze een een veel betere aansluiting op de arbeidsmarkt geven.
 

Reclamebureau: YASNY
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder




Copy:
Goed gedaan heren; een pied-à-terre in Parijs, een bankrekening zo goed gevuld, dat Dagobert Duck er jaloers van wordt. Daarnaast nog een aantal goedbetaalde commissariaten waarmee uw toekomst verzekerd is. Bij Giving Back geloven we dat het ook anders kan: Dat er ruimte is voor een andere cultuur. Niet vanzelfsprekend gedomineerd door een old boys network>>

Met hun kennis en ervaring, begeleiden en inspireren we samen jonge toptalenten zodat jongeren een betere aansluiting vinden in het bedrijfsleven. Deze scholieren, studenten en young professionals hebben vaak een multiculturele achtergrond en zouden op eigen kracht minder kans van slagen hebben. En wat blijkt? Iedereen wordt er uiteindelijk beter van: de talentvolle jongeren, de mentoren én het bedrijfsleven. En heren: het is nooit te laat om iets terug te doen.