![amsterdam amsterdam](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTUePKxvuqYuflIRQPYocdbAj5zVgAX7M9B0sR9Tib3m5NuyFx5_f9zyTBjHtnuOCWAShT6oG0kJRgOXpEdBp_q-dB742EM2EHMmMXFjd6kG4u8y6CrOqwZ1o9fip6ZnIYYWALLkTq7-8/s400/Dennis+Zijlstra+Posters_Scandinavia_Yamaha_6.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUK_s1r8bDsHA4Hvk_ok5JW0dSXoeTTWwMnT8AU8p4MbFhy6ihmyIg4mCmPprqgnrK3N4eegSY9ck-H7ky3aS0F9-tmpxlbF5jV5b7tf_b8mHFBrHei2sUm0r9jYIyKJtPhWslbd7g_iE/s400/Dennis+Zijlstra+Posters_Scandinavia_Yamaha_7.jpg)
Pan-Europese Campagne voor Yamaha
Waarbij deze keer niet de techniek van de machines, maar vooral de bijzondere ervaringen die je opdoet centraal staan.
Reclamebureau: Twofish
Klant: Yamaha International
Account: Brigitte Kuijpers, Michele Baas
Copywriter: Victor Mulder, Dennis ZijlstraArt Director: Victor Mulder, Dennis Zijlstra