Ontwikkeling themaregel Avro

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhU78ffUJVRbhIqW3yYPO9sE3ezw3XrCTWFKC-jZNZBeYz5sSokGUx5Rb4X6pS8QPZSFQI78MVgL3MXwDf2cyX4CX7GMGKOb8xfzniGA42zslG1PEl59RU5Oz4Jl13Nl84nQlRzFUa5qUw/s1600/328e481709d6a8c93ff6ab412f503f70_full.jpg
Nu de politiek de publieke omroep van 3 zenders naar 2 terug wil brengen, is het uitdragen van 'waar je voor staat' extra belangrijk. De Avro was dus toe aan een nieuw thema om zichzelf scherper te profileren.

Daarom ontwikkelde we het nieuwe thema: 'Verrijk je wereld'. De Avro is er voor vrij denkende mensen. Die graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en houden van vernieuwing en verdieping. Niet alleen komt deze regel in alle communicatie van de Avro terug (na elk programma of leader van de Avro), ook intern doet het zijn werk en programmamakers kunnen hun formats toetsen aan het thema. Ook de crossmediale ambitie.

Bureau: Saatchi&Saatchi Amsterdam
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
Voorbeeld ontwerp leader