Even helemaal in het buitenland met T-Mobile

Bron: ReclameWeek

 T-Mobile betreedt de groeiende etnische prepaid markt met PrePaid International: Mobiel bellen naar het buitenland met een prepaid simkaart tegen aantrekkelijke tarieven. Saatchi&Saatchi ontwikkelde een campagne met als hoofddoelgroep Poolse, Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse en Surinaamse Nederlanders die regelmatig naar het buitenland bellen.

 

In de multimediale en multiculturele campagne bestaande uit print, outdoor, radio en online, zien we dat je met de voordelige tarieven van PrePaid International zelfs de kleine dagelijkse dingen met je vrienden en familie in het buitenland kunt delen. De media inzet focust zich op de subdoelgroepen. Daarnaast wordt de doelgroep op de hoogte gebracht met een promoteam dat door het land diverse festivals aandoet.


Bureau: Saatchi & Saatchi Amsterdam
Klant: Karen de Loos, Brigitte Verweij, Miranda de Ruiter
Creatie: Victor Mulder, Dennis Zijlstra
Strategie: Arjan Kapteijns, Susan Workman-Jongkind
Account management: Corliz de Jongh, Roland Ykel
Fotograaf: Maaike Koning
Productie: Mrs Robinson, ArtBox
Media: Mediacom
Radio: Alfred Klaassen
Event: CP2